Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Θα είμαι για πάντα εκεί ...

όπως λοιπόν και ο τίτλος.
Θα επιμένω ...Θα περιμένω μέχρι να καταλάβεις πως υπάρχω.
Μέχρι να συνειδητοποιήσεις τα αισθήματα που τρέφω τόσο καιρό για εσένα.
Ο επιμένων νικά δεν λένε?
Λοιπόν,έτσι και εγώ.Όχι δεν το βάζω κάτω.Δεν θα σου θυμώσω που δεν με έχεις προσέξει ακόμη.
Γιατί πιστεύω πως ο έρωτας μπορεί να περιμένει .Έτσι και εγώ !
Ξέρει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνει τη παρουσία του.
Και να είσαι σίγουρος πως δεν θα έρθει άμα τον περιμένεις,ούτε εάν τον κυνηγήσεις .Γι'αυτό
χαλάρωσε ,μη το σκέφτεσαι και θα σε ξαφνιάσει ;)

Δεν θα προσπαθήσω .Ξέρω τι θέλω ,ποια είμαι και τι κάνω .Ξέρω τα άτομα που αξίζουν να μείνουν στη ζωή μου.Και κάτι μου λέει πως είσαι ένα από αυτά.
Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις το σύμπαν συνωμοτεί για να μας κάνει να συναντηθούμε .Υπάρχουν ελπίδες.
Όσο ζω θα έχω ελπίδες .Ξέρω πως κάπου υπάρχεις.Κάπου υπάρχει ένας άνθρωπος για εμένα.
Και θα τον περιμένω όσο ζω πάνω σε αυτό το πλανήτη !
Άφησε την αγάπη να σε βρει !Δώσε τις ευκαιρίες ,δείξε της πως θα τη περιμένεις,κάνε την να νιώσει σημαντική για εσένα .Και αυτή?Που ξέρεις?Θα σε ανταμίφσει !!!




Περιμένουμε αυτή τη στιγμή.Και αν ήδη έχεις βρει τον άνθρωπο σου,είσαι τυχερός.Νιώσε ευτυχισμένος !Ζήσε το κάθε δευτερόλεπτο μαζί του,μην το αφήσεις να φύγει ποτέ από τη ζωή σου.Γιατί ίσως είναι ο μόνος άνθρωπος που τη κάνει να αποκτά νόημα <3
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου