Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν ήμουν έτσι εγώ...

ρε δεν είμαι καλά.Ρε χάνομαι.Ρε το σκέφτομαι .
Είναι το συναίσθημα που περνάει από δίπλα σου και κάνεις σαν κομπλεξικό.
Και δεν θέλω ρε γαμώτο.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ ΕΓΩ.και όμως.
Έγινα?ίσως να ναι ιδέα μου.
Μα έτσι είναι αυτά...Δεν τα προγραμματίσεις .Φυτρώνουν στο μυαλό σου.
Γιατί όμως?ΓΙΑΤΙ?Ποιος μας ρώτησε.Δεν μιλάω για την αγάπη.
Μιλάω γι'αυτό που σίγουρα έχεις περάσει και εσύ.Αυτό που σου κολλάει και θες να το κατακτήσεις 
με κάθε θυσία.ΌΧΙ για τον εγωισμό σου .Αλλά γιατί έχει γίνει η σκέψη σου τις τελευταίες μέρες.
Και όσο δεν το έχεις τόσο σε ταλαιπωρεί !Τόσο σου τη δίνει,στη σπάει .Αλλά το θες.Το θες πολύ!
Δεν ξέρω άμα είμαι καλή στα λόγια.
Όμως αυτό με εκφράζει.Αυτό νιώθω...Δεν μπορώ να γράψω όσα νιώθω.Μερικά πράγματα δεν λέγονται..
Γι'αυτό ίσως να μη με καταλάβει κανείς.Μόνο η καρδιά μου.Και με αυτή θα ζήσω.Αυτή θα βρίσκεσαι πάντα κοντά μου.Μόνο αυτή ξέρει τι νιώθω.Και μόνο αυτή τα τραβάει μαζί μου.ΚΑΙ γι'αυτό δεν θα τη
δώσω ποτέ σε κανέναν!!!!


μπερδεμένα λόγια.Μπερδεμένες σκέψεις.

2 σχόλια: